JURA A7 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA A7 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wim 04-11-2020

Onderhoud!! :-(

Een vuil toestel.
De binnenkant is jammer genoeg niet zo goed afgewerkt als de buitenkant. Veel spleetjes en hoekjes waar je koffiedik, doorheen de jaren, achter kruipt en begint te rotten, want je kan er gewoon niet aan. Ook het afvalbakje is niet op maat van het toestel. Een grote hoeveelheid koffiedik komt in je afvalbakje terecht, een groot deel ernaast of er achter wat het eerst genoemde probleem erger maakt en je opzadelt met veel onderhoudstijd.

Pluspunten

• Mooi toestel aan de buitenkant

Minpunten

• Veel onderhoud nodig
  • Grote onderhoudskosten
  • Zeer moeilijk te onderhouden toestel

Roos 02-01-2020

Apparaat vervuild zichzelf

Geschreven voor: JURA A7 wit

Zo jammer dat dit zeer mooie apparaat, dat opzich lekkere koffie zet, zichzelf zo vervuild. Ondanks het netjes opvolgen van de onderhouds opdrachten als ontkalken, spoelen en reinigen vervuild het apparaat zichzelf van binnen met oude , waar je niet bij kan, met alle gevolgen van dien.

Pluspunten

• Zeer mooi design

Minpunten

• Vervuild zichzelf
  • Je kan niet zelf de zetgroep spoelen
  • Slap melkschuim
  • Hoge onderhoudskosten

Paula 29-05-2018

Lauwe melk geen schuim

Geschreven voor: JURA A7 wit

Ik heb sinds kort de Jura A7 en ik heb er nog geen fatsoenlijke cappucino uit kunnen krijgen. De melk is nog nooit warmer geweest dan bijna lauw en schuim is ook lastig. Ik moet er mee terug want ik heb hem nig geen 2 maanden

Minpunten

• geen warme melk
  • geen melkschuim

Daan 03-02-2018

Lekkere koffie, koude melk

Geschreven voor: JURA A7 wit

Lungo en espresso prima, maar in combinatie met melk krijg je een lauwe cappuccino en macchiato. Gewoon keurig volgens de Jura aanbevolen instellingen. Zonde!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Temperatuur melk te laag

Secrets of beauty 07-06-2017

Goede vormgeving, handig in gebruik, mooie kwaliteit!

Geschreven voor: JURA A7 wit

Telefonisch door Kookshop de Pepermolen zeer goed geadviseerd en een zeer snelle en goede service verleend. Apparaat is goed vormgegeven, doet wat ze zeggen dat hij hoort te doen en de schuim voor de cappuccino is heerlijk romig met dit apparaat! Beter dan andere die ik heb gehad! Handig in gebruik en sowieso een prachtig design en kleur! Blij!

Pluspunten

• Goede afmeting
  • Makkelijk in gebruik
  • Compact
  • Prima met schoonmaken

Minpunten

• Niet zo'n groot bogenreservoir
  • Niet zo'n groot waterreservoir
  • Bovenstaande zijn tevens pluspunten
  • Daardoor blijft apparaat kleiner!